tisdag 3 juni 2014

Nyheter från Viva la Diva

Sedan en tid tillbaka finns Viva la Divas sommarnyheter ute i butikerna, och jag har några av dom att visa er. 
Vi ser bland annat The Balm inspirerade paletter både för kinder och bryn, de spinner även vidare på deras Urban Decay liknande ögonpaletter. Jag tycker det är kul att ett svenskt budgetmärke gör varianter på dessa väldigt populära produkter så de blir mer lättillgängliga för oss här i sverige, till ett rimligt pris dessutom. Även om det vore roligt om de körde ett helt eget race.

Produkterna jag har hemma har alla bra pigmentering, brynpennorna är inte för mjuka utan är lätta att jobba med. Nagellacken applicerar jämnt och fint. Så jag gillar verkligen dessa. Är väldigt nyfiken på rougepaletten och Nudie matte!

Har ni hunnit kika på något i butik? Något ni planerar på att köpa?


So the swedish brand Viva la Diva has just released their products that are new for this summer. We have some eye palettes that are inspired by the Naked palette from Urban Decay, we see some palettes for the cheeks and brows that are inspired by the Balm. And some bronzers and nail polishes as well. 
I really like the products that I got, they all have great pigmentation and are easy to work with. And this just makes me more interested in the eye palettes and the cheek palette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!