fredag 13 juni 2014

Loreal color riche le crayon

I samband med minikollektionen Miss rebel lanserar Loreal ögonskuggor i pennform. Det är tre nyanser som lanseras; Lovely lilacs, Ocean blue och Delicate beige. 



Själva pennorna är ganska korta och tjocka och det är gjorda i plast, de är inte uppskruvbara så det verkar som man får vässa själva plasten vilket jag upplevt innan som ganska besvärligt.


Ocean blue har en semi-matt finish, Lovely lilacs är helmatt och Delicate beige är skimrig. Alla tre applicerar jämnt och fint på huden och är ganska lätta att tona ut. De är precis som de skuggorna jag visade igår, kräm till puder form. 
Jag har använt främst Delicate beige över hela ögonlocket och de andra två på nedre fransraden för att få lite färg. Jag har lite problem med hållbarheten på dessa, som jag vanligtvis har med krämskuggor, men trots det så hör de ändå till de bättre varianter jag provat när det kommer till hållbarheten. 
Jag tycker dessutom att färgerna är väldigt fina, om än att den lila känns lite 80-tal. Ska finnas ute i butik och kostar ca 99 kr styck.

A new eyeshadow pencil from Loreal in three colors. They all apply nice and even on the skin and are easy to blend before they dry. Not to expensive either.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!