måndag 23 juni 2014

Nytt från Lily lolo

I samband med att Lily lolo bytte ut och förnyade utseendet på sina produkter lanserades även ett gäng nyheter. Bland annat pressade ögonskuggor och bryn-dous. Jag har fått hem några produkter som redan fanns samt två av de nya ögonskuggorna, som jag tänkte visa i ett annat inlägg. Idag tänkte jag att vi skulle njuta av de nya stilrena förpackningarna.



Jag tycker förpackningarna känns sleeka och stilrena, gedigna, jag gillar dom massor. De gamla kändes plastiga och faktiskt ganska tråkiga så detta var ett rejält lyft. 
Jag kan redan nu avslöja att jag gillar de nya ögonskuggorna och även läppglanset. 

Har ni några favoriter från Lily lolo?

British mineral brand Lily lolo in a new suit. Loving the new packaging and some new products like pressed eyeshadows. So fun and it looks really neat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!