onsdag 11 juni 2014

Mina parfymfavoriter för sommaren 2014 (video)

Jag har länge funderat över att starta en youtube kanal, men har tvekat av lite olika anledningar. Men nu så har jag bestämt mig för att göra ett försök, än så länge är det bara några få videos uppe men det kommer komma upp flera regelbundet allteftersom.
Jag undrar om ni skulle vilja att jag lägger upp videons här också ibland? Eller är det lättare att prenumerera på youtube kanalen? Lämna gärna lite feedback på vad ni tycker.

Här nedan länkar jag till min senaste video där jag visar mina favorit parfymer för denna sommaren.

Klicka här för att komma till videon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!