torsdag 26 juni 2014

L'Occitane Neroli & Orchidee

I slutet av maj lanserade L'Occitane sin nya doft Neroli & Orchidee. En helt fantastisk doft som känns frisk men samtidigt blommig och feminin. Jag fastnade för doften med en gång! 
I serien finns bland annat en EdT, duschkräm body lotion och doftljus. 
Jag har doftljuset hemma och det är helt underbart, ger ifrån sig väldigt mycket doft utan att det blir för mycket, man känner att det doftar. Ljuset doftar också mycket även om man inte har det tänt vilket jag uppskattar då det är trevligt med doft när man kommer in i ett rum. Ljuset har en brinntid på ca 30 timmar.

Två tummar upp för den här doften, jag kommer absolut att kika på EdT:n! Doftljuset blir ditt för ca 295 kr.  



Loving my candle from L'Occitane in Neroli & Orchidee scent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!