onsdag 3 september 2014

Kicks Blur Primer

Tidigare i somras lanserade Kicks två nya primers i sin egna make up serie, Hydrating Primer och Blur Primer. 
Den jag kommer prata om idag är Blur Primer, den rosa på bilden. 
Den sägs sudda ut ojämnheter och ge mindre synliga porer, det tycker jag den lyckas bra med fast jag hade inte gått med bara denna utan foundation. Då väljer jag hellre Instablur från The Body Shop. 
Problemet jag brukar ha med primers är att de inte håller blankheten borta under dagen men det lyckas Blur Primer med galant. Jämnar ut huden och håller blankheten borta så är jag nöjd. För 149 kr på Kicks så är detta en ny favorit!

Nu återstår att se om Hydrating Primer är lika bra.


I found a new face primer favorite in Blur Primer from Kicks, it's the pink one in the picture. Keeps my oils under control during the day and evens out my skin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!