söndag 14 september 2014

L'Occitane Verbena

Gillar man citrusdoft på sina kroppsprodukter eller till och med parfym ska man helt klart kika på L'Occitane's Verbena serie. Den doftar helt fantastiskt gott av citrus, den är inte i närheten av rengöringscitrus doften som vi så väl känner igen på många av skönhetsprodukter med citrusdoft. Nej denna är ren och skär citruslycka. 
Den doftar verkligen som citrus gör på riktigt. Jag har duschkrämen hemma och skulle mer än gärna ha EdT:n i min ägo också. Den står på önskelistan. 
Duschkrämen löddrar bra och den känns inte uttorkande på huden men inte heller något vidare återfukande så att smörja sig efter dusch när jag använt denna är ett måste. En väldigt behaglig duschkräm. 

I serien finns även kroppssmörj, handkräm, handtvål och doftljus om jag inte missminner mig. 

Det finns andra versioner av Verbena serien också men jag gillar originalet bäst. 
Duschkrämen blir din för ca 150 kr. 


Visst är flaskan fin?

Love the Verbena scent from L'Occitane. I have the shower gel and it's amazing, would love to have the whole range in my bathroom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!