söndag 28 september 2014

Sinful Colors Pinky Glitter

Ännu mera lack, det har kommit så många nyheter på lackfronten det sista samtidigt som jag själv har köpt några lack som jag velat ha länge. Ett av lackerna jag köpt är Pinky glitter från Sinful Colors. Det är ett ganska skirt lack med rosa bas och en del rosa glitter och en del holografiskt glitter. Hur fint som helst. Så glad över att äntligen ha det, detta är även mitt allra första från Sinful Colors. Ska bli så kul att prova. 

Har ni provat några lack från Sinful Colors? Vilka nyanser från märket gillar ni?


My very first Sinful Colors polish, Pinky glitter. It's super pretty and I can't wait to try it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!