fredag 14 december 2012

Holofredag Wine Shimmer

Wine Shimmer från Maybelline tillhör deras nya Colorama lack. Det är ett syltigt rött jellylack med holografiskt glitter. Vilket ger en lite spännande effekt till lacket. Det var ganska lätt att lacka med och på bilderna ser ni tre lager. Detta lacket är nog en blivande favorit, precis rätt röda nyans på mina naglar! Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.





Åh så svårt det var att fånga det fina glittret på bild! Det är mer glitter i lacket än vad bilderna visar. Och, färgen är något mörkare i verkligheten också.




I flaskan kan ni se att det är mer glitter i, men färgen stämmer ändå inte helt. Tänk er något mörkare.

2 kommentarer:

  1. Fint! Jag gillar verkligen både finish och färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja det är helt underbart fint :) har du det också? Om inte så spana in det!

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!