måndag 17 december 2012

NOTD Depend no 278

No 278 är ett av lacken ur årets julkollektion från Depend. Det ser jättefint ut i flaskan, glitter i guld, rosa och rött. Det är fint på nageln också men på bilderna har jag fyra lager och det är inte i närheten av täckande. Jag hade ju gärna sett att det var lite mer täckande. Men man kan inte få allt och jag tror att detta kommer funka bättre till sandwiches eller ovanpå något annat lack. Det är ändå trevliga färger. Appliceringen var helt ok, förutom att det krävs måånga lager då, torktiden var också helt ok. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.




Så sjukt svårt att fota glitter, har ni några tips?

2 kommentarer:

  1. Har dessvärre inga fototips... Lacket är fint, men jag håller med om att det nog gör sig bäst över annat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir alldeles för många lager och kommer nog aldrig torka om man ska få det täckande på egen hand

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!