tisdag 4 december 2012

Ny Hårvård

Jag tillhör dom som alltid provar nya schampon och balsam, det händer väldigt sällan att jag köper samma som jag tidiagre haft då får det vara riktigt bra. Just nu använder jag Kerastasse volymserie. Så var jag inne i butiken där vi köper in produkter till mitt jobb, dom har massor med olika frisörprodukter också, och då kände jag att jag behövde passa på att köpa lite nytt. Så det fick bli Loreal professional Volym schampo och balsam. Så det ska bli kul att testa dessa!

2 kommentarer:

  1. Jag är precis likadan, fast jag kan iofs inte komma ihåg när jag sist köpte nya hårprodukter. Får såna sjuka mängder med provprodukter från jobbet att jag bara försöker beta igenom det :p har ännu inte lyckats nå bottem. Det där schampot ser spännande ut! Hur är doften?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ganska mild, fräsch och doftar lite lite citrus som känns nästan mer åt clementin hållet än citron. Det verkar faktiskt vara bra, har testat det ett par gånger nu :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!