onsdag 26 december 2012

MUA Trio Eyeshadow Innocence

Jag köpte två stycken ögonskuggs trios från MUA, den ena av dom är Innocence som går i neutrala toner.

De kommer i en lite högre rund dosa som känns något plastig men är helt ok.

Själva skuggorna är som halvbollar, vilket gjorde att jag trodde dom var bakade men det står ingenting om det så jag antar att de är vanliga pressade skuggor.


Här är de swatchade på bar hud. Det är en ljus champagnefärgad highlighter, en brunguldig samt en rödbrun med turkost skimmer, inte helt olik Shade 12 som jag visade för ett tag sedan från samma märke.
Överlag så tycker jag att detta är en trevlig palette med ganska mycket variationsmöjligheter. Skuggorna är trevliga att jobba med. Den är helt klart prisvärd, jag har för mig att den kostade 3 pund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!