söndag 16 december 2012

GloMinerals Texture Eye Brush

Eye Texture Brush är en borste med både äkta hår och vita syntetstrån. Den är super till att applicera skuggor skirt och blenda kanter eller övergångar.


Jag använder den här borsten när jag vill ha ett skirt skuggat öga snabbt, då det är väldigt smidigt att bara svepa på lite skugga skirt, det behöver inte vara så exakt då. Den är väldigt lik Mac 224 till formen och storleken bara att denna är en doufibre pensel. Den är av bra kvalitet och har lagom stuns i sig för de ändamålen jag använder den till. Den ligger strax under 300 kr om jag inte kommer ihåg fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!