fredag 28 december 2012

Holofredag Depend Steel Blue

Årets sista holofredag är här och jag deltar med Depends Steel Blue, no 2034. Jag tycker dock inte att Steel Blue är ett passande namn då jag snarare tänker på havet, men det kanske bara är jag.
Jag lackade tre lager och fick hyfsad täckning, lite VNL men det kan jag leva med. Det var ganska lätt att få jämt och torktiden var bra. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.





De två understa bilderna är med blixt.

Som vanligt på fredagar så jobbade jag mig igenom alla minuter med sol så jag fick fota inomhus idag igen. Detta lacket var otroligt svårt att få till bra på bild. Så ni får hålla till godo med de jag fick ihop. Håller ni med mig om att det inte ser stålblått ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!