torsdag 20 december 2012

Chocomania Body Butter

Chocomania Body Butter är en specialutgåva från The Body Shop, det finns även body scrub, duschkräm, läppbalsam med mera i serien. Hur länge den kommer finnas kvar vet jag faktiskt inte. Jag provsniffade på både duschkrämen och skrubben när de var nya, men gillade ingen av dom något vidare så tänkte jag inte mer på det.

Men nu har de ett erbjudande i jul, köper man för minst 500 kr så får man en Chocomania body butter på köpet. Så jag fick med mig en burk hem sist jag var där. Jag ska villigt erkänna att jag aldrig riktigt gillat deras body butters. Men nu har jag upptäckt hur underbara de är! Det kanske är jag som blivit torrare i huden eller så är det av någon annan anledning som jag inte känner till. Men gud vad härliga de är.


Burken är på 200 ml, själva buttret är ganska tjockt och härligt krämigt. Doften i burken är ganska stark och chokladig med inslag av vanilj. När man smörjer in sig med det så blir doften lite mer dämpad och man doftar gott av choklad och vanilj. Jag trodde allvarlgt talat inte att jag skulle gilla den så mycket som jag faktiskt gör. Det känns nästan som om jag upptäckt en helt ny värld, ja det var väl kanske att ta i lite men ni förstår kanske vad jag menar.

Detta är defenitivt inte min sista body butter från The Body Shop!

Har ni provat denna doften? Vad tyckte ni om den? Gillar ni TBS body butters? Jag är så nyfiken på deras sortiment nu.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar dom, men jag vill inte ha en massa olika sorter (för jag använder inte slut på dom riktigt). Har köpt chokladkroppslotion på flaska istället så man slipper doppa fingrarna i det (och så är det lättare att smörja in sig med lotion, inte lika tjockt), och kokosen likaså. Behöver sällan så mycket fukt som det är i smören. Men det hindrar mig inte från att äga tre stycken, maha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju inte testat dom innan och tror att jag inte kommer använda dom lina flitigt till våren/sommaren. Jag använder alltid spatel, arbetsskada ;), men dom är såå härliga att man hade kunnat äga allihopa för variationens skull ;)

      Radera
  2. Jag gillar skrubben mest! Så härlig :}

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!