lördag 29 december 2012

MUA Trio Eyeshadow Chocolate Box

Den andra av de två Eyeshadow triosarna är Chocolate Box. På hemsidan och av namnet att dömma så trodde jag att det skulle vara tre bruna nyanser. Men det är en mellanbrun, en dov lila och en persikofärgad skugga.

Dosan och skuggorna ser ut precis som i Innocence paletten.


Här ser ni swatchen, även dessa skuggor är på bar hud och trevliga att jobba med. Jag tycker det är en trevlig palette färgmässigt trots att jag hade förväntat mig lite andra färger. Det är fina färger med bra kvalitet till ett lågt pris. Gillas!

2 kommentarer:

  1. Blir mer och mer nyfiken på märket, är de skimriga rakt igenom eller fuskar de såsom H&M gör på vissa skuggor och bara lägger skimmer utanpå? Ska till London på sportlovet och har sett att MUA finns på Superdrug så jag kan titta innan jag köper...

    SvaraRadera
  2. På de skuggor jag har är de skimmriga helt och hållet. Jag tycker de håller väldigt bra kvalitet till det priset. Tycker absolut att du ska spana in dom om du har möjlighet! Det finns faktiskt några riktiga guldkorn i sortimentet. De skimmriga skuggorna applicerar bättre än de matta jag provat.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!