onsdag 19 december 2012

MUA Lipstick Juicy

Detta är ett av de två läppstiften som följde med i min beställning från MUA, Juicy.

Juicy är ett persikorosa läppstift med sjukt mycket pigment, swatchar man det på handen ser det nästan neonigt ut. Det går att tona ner färgen på läpparna om man vill göra det, anintingen om man biter av på ett papper eller om man duttar på lite lätt.




Jag lyckades inte alls med att fånga stiftets färgintensitet, men såhär ser det ut på mina läppar. Jag är inte helt övertygad om ifall det är en färg som passar mig eller inte än. Men jag ska ge det några chanser så får vi se.
Det känns mjuk och skönt på läpparna, inte allt för uttorkande, men jag brukar alltid använda läppbalsam under. Det framhäver lite torrflagor men inte extremt mycket. MUA:s läppstift kostar 1 pund i deras webshop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!