lördag 29 december 2012

Julaftons Make up

Denna make up bar jag på julafton detta året. En neutral make up med The Body Shops Smokey Moonstone palette. Jag gillar verkligen den paletten, kall guld och varma/neutrala bruna och en highlighter en perfekt palette enligt mig. Det enda jag saknar är en matt brun skugga annars perfekt! Har ni testat den? Vad tyckte ni om den i så fall?

Bryn: MUS Tri Brow
Primer: UDPP och Mac Bare Study Paint Pot
Skuggor: The Body Shops Smokey Moonstone palette
Eyeliner: ELF Cream eyeliner Coffee och TBS Golden Brown på undre fransraden
Mascara: Loreal Voluminous Waterproof


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!