torsdag 13 december 2012

The Body Shop Dazzling Rocks

Ni som följer min blogg dagligen såg säkert att jag var på jakt efter Dazzling Rocks från TBS för några dagar sedan. Jag besökte några andra butiker och fann tillslut ett exemplar! Åh, så fina dessa är!

Det är skimrande kulor som kommer i en stor rund plåtburk, vilket är lite kul fin är den också, burken innehåller hela 60 gram och kostar 245 kr. Så, man får mycket produkt för pengarna. Man kan antingen svepa en borste över dom för att plocka upp produkt, eller om man vill så kan man krossa kulorna till ett löst puder.


Kulorna är i två olika färger, några champagnefärgade och några brunbronziga.



Som ni ser så blir det ett fint rosabrunguldigt skimmer av kulorna och använder man en lite mindre borste så kan man styra lite över hur mycket av de olika färgerna man plockar upp. Men jag tycker de är finast om man blandar dom med en stor borste. Jag tror att jag kommer undan med att använda detta som ett diskret rouge, men kommer också att lägga det över andra rouge för extra lyster, vilket behövs nu i vintermörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!