fredag 23 maj 2014

L'Occitane 10% shea butter ultra soft cream Zesty lemon

Denna lilla burk innehåller den mest fantastiskt citron doftande kroppskräm jag någonsin doftat på. Citron doften på denna är perfekt. Krämen är av det lite fetare slaget och innehåller hela 10% sheasmör. Jag upplever inte att den lägger sig utanpå, utan den går in fint i huden och jag känner mig återfuktad hela dagen. 
Doften avtar dock ganska snabbt, vilket jag ser som det enda negativa med den. Måste måste måste skaffa mig Verbena EdT:n från L'Occitane. Jag har varit som besatt av citrondoft sedan jag skaffade den här lilla burken. Och visst är själva burken fin att ha framme? Jag tycker den är jättefin, känns lite retro. 
En burk innehåller 100 ml och blir din för 198 kr. 
Har ni någon doft ni gillar extra mycket just nu?



This little jar from L'Occitane contains the most amazing cream with the most amazing lemon scent that I've ever smelled on a beauty product in my whole life. I'm obsessed with it right now. The cream it self has 10% shea butter and is quite heavy and moisturizing. It sinks in to the skin fast though so you wont have any residue after applying it. It keeps my skin moisturized all day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!