tisdag 20 maj 2014

Maybelline Stripped Nudes 2014

Vecka 16 släppte Maybelline en lite kollektion med två läppstift och fyra nagellack i kategorin Nude. Läppstiften är Color sensational och nagellacken Color show varav två lack har krämfinish och de andra två är glitter. 

Bronze me up, In your flesh, Bare it all, Undress to inpress



Sultry sand, Tantalizing taupe

Jag gillar alla fyra lacken, det är roligt att dom väljer att lägga till lite glitter i sådana här nedtonade kollektioner. Då kan man välja om man bara vill köra nude eller glittra till det lite. In your flesh är en jättesnygg nude medans Bare it all blir mer en ljusgrå på mig, men jag gillar den ändå. Glittren är inte jättetäta i glitterlacken så man får fiska och dutta en del för att få det som man vill ha det. Men för 39 kr så gör det inte mig något.
Läppstiften har jag delade meningar om dock, jag älskar Tantalizing taupe som är det perfekta nudestiftet. Medans Sultry sand blir ett platt fall, hello idominläppar, nej inte riktigt min kopp te om jag säger så. Annars tycker jag de känns behagliga på läpparna och appliceringen blir jämn. Så mitt tips är att spana i Tantalizing taupe!
Har ni hunnit kika på kolektionen? Eller har ni rentav hunnit handla något?

Maybelline Stripped nudes collection. Love the polishes and Tantalizing taupe. Sultry sand was way to light for me. A cute little collection in my opinion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!