torsdag 19 september 2013

Mango Diamonds

Ett läppstift som varit väl använt i sommar är Mango Diamonds från Maybelline. Det ger en fin korallaktig färg och känns mjukt och behagligt på läpparna. Dock tycker jag att det framhäver torrflagor lite, vilket ni kan se på bilden. Annars gillar jag deras Color Sensational läppstift de som jag har provat har varit bra. Min nya favorit är Choco Cream.

Har ni provat dessa stift? Gillar ni dom?


Mango Diamonds is a lipstick that has been well used this summer, it gives a nice coral tone to the lips. And it feels nice to, not hard to apply or anything. Although if you're a bit dry on your lips the dryness will be enhanced a bit. So the best thing is to scrub them before.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!