onsdag 25 september 2013

OPI In The Cable Car-Pool Lane

In The Cable Car-Pool Lane är även det ett lack ur OPI's höstkollektion, det är ett vackert plommonfärgat krämlack. Detta känns väldigt höstligt och murrigt, det är mörkt men inte i närheten av svart. Jag tycker detta är väldigt snyggt och trivs mycket bra i lacket.

På bilden har jag två lager men vissa naglar hade behövt ett tredje lager för att bli riktigt jämnt. Men det är inget jag stör mig på. Formulan var något rinnig dock, man får vara lite försiktig när man lackar för detta ville gärna pöla sig vid nagelbanden. Torktiden var normal. Jag använde OPI Nail Envy som underlack och Weekly top coat som överlack. 

Detta är riktigt spegelblank, sjukt snyggt.


Another polish from OPI's fall collection, In The Cable Car-Pool Lane. This one is a nice plum totally right for fall. This was a bit tricky to apply though, the formulation was a bit thin so it went down by the cuticles a bit. So you have to be careful when you apply it. I really do like the color on this one though.

4 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!