måndag 23 september 2013

OPI Embarca-Dare Ya!


Embarca-Dare Ya! är ett lack ur OPI's höstkollektion San Francisco. EDY! är ett hallonrött lack med vackert skimmer som ger lacket mer liv. Jag är störtförtjust i detta, det är väldigt klädsamt och känns som en väldigt fin höstfärg utan att bli grå eller dassig. 
Lacket var enkelt att applicera, två lager täckte bra. Jag använde OPI Nail Envy som underlack och Weekly top coat som överlack. Torktiden var normal.
San Francisco kollektionen ska fortfarande finnas ute i butik.


This raspberry shade is a part of OPI's fall collection San Francisco. I really like this nail polish, feels fresh and crisp. 

6 kommentarer:

  1. Kanske inget unikt lack, men det är väldigt fint. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä unikt är det inte direkt :) Men väldigt vackert på :)

      Radera
  2. Jag tror jag tappar andan så fint lacket är, kan inte hjälpa att tycka att det skiljer sig från ”vanliga” rosa nagellack :S

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!