måndag 9 september 2013

Sleek Snapshots palette


I min beställning från Sleek så fick Snapshots paletten följa med, var lite sugen på färg och detta är ju en rejäl färgklick. Precis som alla Sleeks I-Divine paletter så är den i robust svart matt plast och har en fullstor spegel i locket.



Summer Breeze, Martini, Kiwi Flower, Lotus Flower, Humming Bird, Tequila Sunrise
Sand Walker, Washed Ashore, Sunset, Green Iguana, Purple Haze, Magenta Madness

Här är skuggorna swatchade på bar hud.

Skuggorna håller en bra kvalitet, de matta är något pudriga/flygiga, men annars är de bra pigmenterade. Fast en primer är ju alltid att föredra när man lägger skuggor. De skuggor jag föll lite extra för är Sunset och Green Iguana.
Jag tycker en palette med såhär många olika färger är perfekt då jag oftast bara lägger till en färg som accent i make up:en, bra att ha allt samlat.
Dessa paletter ligger på $ 9,99 och jag köpte min från Sleeks hemsida.

This is Snapshots palette from Sleek make up. Really colorful and the shadows have good color payoff too. Nice when you want a pop of color in your make up, at least for me as I almost always go for the more natural shades.


8 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga färger!! :)

    SvaraRadera
  2. Fina färger! Jag föll för samma som du. Gör också likadant, har färg som accent, oftast en linje längs med övre fransraden.
    Börjar bli riktigt sugen på dessa paletter, finns så många fina! Bra priser också! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är ett väldigt enkelt sätt att få det mer lättburet, tycker jag iaf :)

      Radera
  3. Svar
    1. Ja man blir riktigt glad av denna paletten :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!