onsdag 4 september 2013

Glossybox Augusti

Förra veckan dök glossyboxen för Augusti månad upp hemma. Temat för boxen är "Beauty is Golden".
Min box innehöll:

Neccin Dandruff Treatment, återfuktande schampoo som förebygger mjäll. 165 kr / 250 ml.

Loreal Nude Magic CC Cream, nylansering, vårdande och färgkorrigerande creme med lätt täckning. Anpassar sig efter den egna hudtonen, dämpar rodnader. 169 kr / 30 ml.

Mexx Energizing Woman Shower gel & parfym, nylansering, frisk doft som är full av energi, fångar den ultimata känslan av frihet. 295 kr / 30 ml.

Be a Bombshell Onyx black eyeliner, vattenfast eyeliner med lång hållbarhet i tuschpenne format. 120 kr.

Claudia Nailpolish, ett rosa nagellack. 45 kr / 11 ml.

Jag känner inte att denna boxen passade mig alls, det är ju såklart sånt som kan hända när man skaffar en sådan här typ av prenumeration. Känns lite tråkigt dock.
Schampot fick min sambo prova, nagellacket har jag redan, är inte så förtjust i "parfym" duschkrämer..
Visst är CC krämen kul att prova får se om den passar min hudton bara, eyelinern kommer jag också prova. Nä, överlag en tråkig box i mitt tycke. 
Vad fick ni i era boxar? Är ni nöjda? 


This is what I got in this month's glossy box. 
CC cream, eyeliner, nail polish, dandruff schampoo and a shower gel.
I didn't like this box very much..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!