torsdag 12 september 2013

Favoriter Augusti

Lite sent men här är dom, mina favoriter för Augusti månad.

Hair Refresher från Davines, ett torrschampo i aerosol flaska. Detta är av den typen som inte ger någon direkt struktur till håret men det känns SÅ rent. Håret känns verkligen rent när jag använt detta.

OPI Avojuice i doften mango, den återfuktar händerna väldigt bra och den doftar helt underbart gott av mango. Sommar på en liten burk.

Nashi Argan hårolja, jag har använt denna hela månaden och jag vet inte riktigt vad det är men jag sträcker mig mycket hellre efter den här än mina andra håroljor. Och doften ska vi inte ens prata om, hur god som helst. Älskar att den kommer med pump nu med.

Vilka är era favoriter för tillfället?


These are my favorites for August, Dry schampoo from Davines, OPI Avojuice in mango and Nashi Argan hair oil. Really really loving these right now!

2 kommentarer:

  1. OPI avojuice är också gott md coconut+lime, en tropisk sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får ta och dofta på den nästa gång jag ska ha en :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!