lördag 14 september 2013

OPI A-Piers To Be Tan

A-Piers To Be Tan är en del av San Francisco kollektionen OPI släppte för denna hösten. Lacket har en kräm finish och är, ja, mjölkchoklads färgat. Det är så jag kan beskriva den bäst, kanske något mer gul än riktig mjölkchoklad, men det är vad jag tänker på när jag tittar på lacket.
Lacket var ganska lätt applicerat, två lager täckte bra. Torkade hyfsat snabbt. 
Inte det snyggaste lacket ur San Francisco men helt klart intressant. 
Jag använde OPI Nail Envy som underlack och Weekly top coat som överlack.




A-Piers To Be Tan is part of San Francisco collection that OPI released earlier this summer. But it's a fall collection, which you all probably already know..
Anyway, it's a cream finish and it has a milk chocolate color, maybe a tad bit more yellow. But that is what I think of when I look at it. Two coats on the picture.
It's not the prettiest color in the collection but it is quite interesting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!