söndag 8 september 2013

ELF Pinktastic

Pinktastic är ett bakat rouge ur ELF:s Studio linje. Det är guldfärgat med rosa marmorering, verkligen jättefint. Jag hittade detta av en slump när jag var inne på Parelle, visste inte de hade ELF, jag tänkte att detta kommer bli en fin highlighter och för 45 kr var det inte mycket att bråka om.

Som rouge kommer detta verkligen inte fungera på mig så jag använder det uteslutande som highlight, eller ögonskugga. Det ger ett fint glow och lite lite skimmer och har en varm underton, perfekt nu på sensommaren när man fortfarande har lite färg kvar.
Så letar du efter en bra highlight till en billig peng så är detta helt klart värt att kika närmare på.



Visst är den fin?

This is my new highlighter love, ELF Pinktastic blush is a wonderful highlighter. It applies nice and even, it has a warm undertone which is perfect now while I still have some tan left. I don't have anything to complain about this at all. Well maybe that it goes as a blush, it will not work as a blush, at least not for me. But I love it as a highlighter, don't it look pretty on the swatch picture?

4 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!