fredag 20 september 2013

Anastasia Waterproof Eyeliner in Midnight


 Denna vattenfasta eyeliner från Anastasia ger mycket färg, sitter 14 timmar eller mer, har en inbyggd pennvässare, fungerar bra i fuktiga/svettiga miljöer samt passar alla hudtyper.
Midnight är den nyaste av färger, det finns totalt 6 färger.

Den finns på bland annat Eleven och Nelly. Pennan kostar ca 199 kr.


Pennvässaren sitter i änden av pennan, man får dra bort änden så är vässaren där. Jag lyckades inte få med den på bild tyvärr. Framtill finns även ett gummihandtag för att den ska ligga bättre i handen.



Här är en swatch på bar hud, ni kan se det fina glittret lite här.

Färgen på Midnight är mörk grå med silver glitter i, jag tycker den är jättefin och glittret fäster väldigt bra på huden, det flyger inte omkring alls och jag har aldrig fått något på kinder eller upp på ögonlocket.
Pennan är mjuk och väldigt lätt att applicera, enkel att sudda ut om man inte väntar för länge. Den sitter väldigt bra, men då mina ögonlock är ganska oljiga så försvinner en del längst in mot ögonvrån fram på eftermiddagen. Men det kan jag leva med för jag älskar den så mycket, detta är den perfekta eyelinern, i pennform, enligt mig. Jag vill ha den i alla färger och kommer absolut skaffa mig flera av dessa. 
Jag har använt den varje dag sedan jag fick hem den, for real!
Har ni provat denna? Vad tyckte ni om den i så fall?

This is my new eyeliner love, the waterproof eyeliner from Anastasia in the color Midnight, the newest color here in Sweden. And I must say, I love this so so much, I've used it everyday since I got it. It applies so easily and it blends well, if you're not to slow. The staying power is good, although it disappears a bit in my inner corner a bit in the afternoon but that's because of my oily eyelids. Now I want all the colors!
Have you tried this? What did you think of it?





2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!