måndag 12 november 2012

NOTD Night Prowl

Låt mig presentera er för Night Prowl från WetnWild. Detta är ett svart lack med fint lila glitter. Det är ungefär hur fint som helst. Jag lackade detta över Lilac Pink för att få basen nästan svart med en lila ton, vilket faktiskt blev riktigt bra. Så jag klarade mig med ett flödigt lager. Men om man enbart lackar med Night Prowl så får man nog räkna med 2-3 lager för full täckning. I detta fallet så lackade jag över min gamla manikyr så jag lade bara ett lager med CND Air Dry ovanpå. Jag upplevde att det härdade något långsammare än jag är van vid men inte på något sätt ovanligt länge.

Nu blir det bilder!







Visst är det helt galet fint!

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!