tisdag 20 november 2012

NOTD Depend no 313

Detta är lack no 313 från Depend, detta var väl det mest eftertraktade lacket från sommarkollektionen tidigare i år. Det har en ganska mörk lila bas och turkosgrönt glitter i. Glittret är ganska finmalt. Jag har två lager på bilderna och hade nog behövt ett tredje för att få det helt jämnt. Det var något rinnigt, flöt gärna ut runt nagelbanden. Så jag fick vara lite försiktig där. Annars var det helt ok att lacka med, torktiden var också ok. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.






Det var ganska svårt att få med det gröna på bild, färgen tvättades ut på många bilder och såg ut som silver. Men visst är det fint?

2 kommentarer:

  1. Åhhh ja det är så himla vackert! Ska lacka tånaglarna med mitt igen, älsk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är säkert superfint på tårna :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!