tisdag 20 november 2012

Vinröda läppar

Vinröda läppar är ju väldigt poppis nu i höst, även lila men det har jag inte vågat mig på än. Men häromdagen så kände jag mig lite våglig och slog på stort med vinröda. Jag använde mig av nyansen Burgundy från Viva la Diva, det enda läppstift jag har från märket, och jag måste säga att jag blev förvånad över hur mjuk och skönt det var på läpparna. Jag hade faktiskt förväntat mig ett ganska torrt tråkigt stift, men det var faktiskt raka motsatsen! Nu kommer jag inte ihåg exakt vad de kostar men jag har för mig att de ligger runt 60-70 kr, och det tycker jag inte är så farligt med tanke på hur bra det faktiskt var.



På översta bilden har jag enbart stiftet, det är aningen mer burgundy färgat i verkligheten. På den nerde bilden så lade jag till ett mörkt brunrött läppglans från Smashbox, Swift, och den nedre bilden visar bättre hur själva stiftet ser ut i verkligheten.

Vilken gillade ni bäst med eller utan gloss? Och vad tycker ni om mörkare läppar hiss eller diss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!