onsdag 7 november 2012

Lanza Healing Volume Thickening Treatment

"Healing Volume thickening treatment har en diamenterökande formula som ger stöd åt varje hårstrå för att bygga upp volym inifrån. Ger ett otroligt lyft och stöd. Skyddar mot värme och Uv-strålar. Silica från bambuextrakt ökar hårstråets tjoklek med upp till 60%.
Applicera på handukstorkat hår, föna för extra volym."
 


Flaskan är på 100ml vilket jag tycker känns lite men då jag bara använder mellan 2-3 spray till mitt hår så kommer den nog räcka ett tag. Jag köpte den på Hairstore, där den kostade 139:- och ordinarie pris ligger på ca 249:- så det  var ett kap. Jag upplever att den ger håret ganska mycket mer volym och "body" än om jag bara använder mitt saltvatten spray. Jag använder alltid volymschampo så det ger ju viss volym till håret också. Men håret känns liksom som att det håller ihop bättre plus extra volym. Jag gillar denna skarpt så den kommer jag definitivt köpa igen! Någon av er som provat den? Vad tyckte ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!