fredag 23 november 2012

Holofredag Depend Denim Blue

Då var ännu en Holofredag här och idag är det Depend Denim Blue som pryder mina naglar, no 2032 står det på flaskan dock. Detta lacket är riktigt fint, ja det är faktiskt jeansblått. För att få täckningen jag har på bilderna så har jag lackat tre lager. Själva formulan var lätt att lacka med, inte rinnig eller för tjock. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.





Sista bilden är med blixt.

Solen visade sig en snabb sväng imorse men då hade jag bråttom till jobbet så hann inte fota i solljus. Så det är som förra veckan i lampljus.
Blev inte alls nöjd med bilderna idag, tycker holoeffekten syns väldigt dåligt.

4 kommentarer:

  1. Min favorit bland Depends holos! Eller ja, denna och den beiga... Fint är det hur som helst!

    SvaraRadera
  2. Ja det är så fint så :) tråkigt bara att jag inte fick bättre bilder på holoeffekten

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!