fredag 9 november 2012

Holofredag Blue Wants to be a Millionaire

Till dagens holofredag så lackade jag med Blue Wants to be a Millionaire från WetnWild, som ser hur fint som helst ut i flaskan. Kanske inte ett regelrätt hololack men det är packat med holografiskt glitter så det fick vara med. Till lacket då, formulan är bra och är lätt att applicera. Men detta lacket är SKIRT på bilderna har jag hela fem lager och det är ändå inte helt täckande. Jag kommer nog använda detta till layering hädanefter.







Det var, precis som alla glitter och holo, sjukt svårt att fånga på bild. Men hoppas att ni ser någorlunda hur det ser ut. Lacket kostade 59:- och finns att köpa på endel stormarknader, typ Ica Maxi och Coop Forum.

4 kommentarer:

  1. Vad synd att det är så skirt, men det blri nog bra med layering. Det är en fin blå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt tråkigt, på något sätt så förväntar man sig att det ska täcka bra..
      Det kommer nog bli super som layering :)

      Radera
  2. Detta är påväg hem till mig,men hade jag vetat att det var så skirt hade jag nog skippat det. Men fint är det. Dock blir det underkläder ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är Jättefint :) så kan nog bli bra med lite underkläder :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!