fredag 2 november 2012

Holofredag Sand Grey

Så var det fredag igen och självklart är jag med på Skimmerskuggans holofredag denna fredag också. Även om det kanske blev i senaste laget då jag haft fullt upp hela dagen.

Jag har lackat med Depends Sand Grey aka 2026. Jag har lagt ett lager över ett ljusbeige lack, som ni kommer få se på bloggen inom en snar framtid. Det kändes som att de var i samma färgskala så jag provade. Jag tycker att det blev rätt så fint, ett diskretare holo. Solen har såklart lyst med sin frånvaro, men jag hade ändå inte hunnit fota i solljus så vad gör det. Nåväl, här kommer det några lampbilder så håll till godo.




6 kommentarer:

  1. Jättefint! En av mina favoriter bland Depends. Det är inte alls dumt att ha ett diskretare holo i samlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är inte så utstickande men ger mer liv för att vara en diskret färg :)

      Radera
  2. Sand Grey är min favorit, tillsammans med Denim Blue, från den kollektionen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte provat alla från kollektionen än men detta är nog bland favoriterna :)

      Radera
  3. Det är jättefint! En av mina favoriter från Depends holografiska kollektion...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är faktiskt förvånansvärt fint måste jag säga :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!