onsdag 14 november 2012

Wetnwild Party of five glitters

Party of five glitters är ett superfint glitterlack från WetnWild. Det är hur fint som helst i flaskan, men vad glest det var med glitter när man lackade med det. På dessa bilder har jag fyra lager, på fyra lager tycker jag att man borde få lite mer glitter än så här på naglarna. Men det är nog fint som effekt över ett svart lack till exempel. Det torkade ganska snabbt trots mina fyra lager och det var ju enklare att få bort än om det vore helt täckande. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry. här ser ni också en skymt av mina tråkiga missfärgade naglar, blä.



Den sista bilden är tagen med mobilen, den är suddig men färgerna stämmer bäst på den bilden.

Och oj vad svårt det är att fota glitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!