fredag 16 november 2012

Holofredag Charm Pink

Veckorna går i rasande fart nu förtiden tycker jag och vips så var det holofredag igen. Vill återigen gratulera  fina Kerstin till sonen!

Nu till lacket för dagen, Charm Pink från Depend eller 2029 som det står på flaskan. Det är ett mellanrosa hololack. Inte så utstickande men ändå lite roligare än ett rosa krämlack tex. Formulan på lacket var bra, lite skirt var även detta, på bilderna har jag tre lager. Men tre lager känns ändå helt överkomligt tycker jag. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.





Sista bilden är med blixt och de andra är i lampljus, då solen inte visat sig idag heller.

6 kommentarer:

  1. Det ser fantastiskt glansigt och fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) överlack kan verkligen göra underverk ibland :)

      Radera
  2. Tack :)

    Väldigt fina bilder, trots att det inte var sol!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) man får göra det man kan med det man har när solen gömmer sig :)

      Radera
  3. Svar
    1. Ja den var faktiskt finare än jag trodde! Så kul när man blir positivt överraskad :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!