torsdag 8 november 2012

NOTD Lilac Pink

Detta är Lilac Pink från Claudia, ett lila lack med rosa skimmer. På mina bilder ser det tyvärr ut som att det är tvärtom. Men det är alltså lila med rosa skimmer. Det krävde två lager och torkade ganska snabbt. Det hade bra formula och flöt ut bra över nageln utan penseldrag. Men, det jag inte gillade med detta var att penseln släppte ifrån sig ett står i taget. När jag fått bort det första och skulle börja måla så släppte ett till. Det var lite irriternade och gjorde att jag fick lack en bit ovanför nageln på pekfingret, inte mycket men ni ser det om ni tittar noga. Annars är det inget att klaga på själva lacket. Färgen är fin den med tycker jag. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!