tisdag 13 november 2012

GloMinerals Shimmerbrick Luster

Detta är ett highlighter puder från GloMinerals med fyra olika nyanser. Totalt så får man 7,4 gram produkt, vilket jag tycker känns väldigt generöst, då de flesta sådana här produkter brukar vara lite mindre. Eller iallafall de jag stött på, rätta mig om jag har fel. De fyra är så pass stora att man kan välja om man vill använda sig av alla eller bara använda en. Med en lite mindre borste, en stor puderborste så kan det bli svårt att endast få upp en nyans på bosten.



Här har ni de fyra swatchade var för sig till höger och det svaga till vänster är alla blandade.

Jag tycker detta är en superfint highlighter som jag kommit att använda i stort sett varje dag sedan jag köpte det. Det blir väldigt diskret på huden, går att bygga upp i färg om man vill ha mer effekt av det. Huden får ett fräscht glow av det. Det kostar ca 399:- men kommer räcka länge och finns hos återförsäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!