lördag 3 november 2012

WetnWild Brulee

Brulee från WetnWild är en helt vanlig matt skugga som jag kommer att använda främst som highlighter i ögon make up:er.

Den har ett litet snurrmönster i själva kakan, vilket jag kan tycka är lite onödigt.. Men det ser ju trevligt ut.

Såhär har vi en swatch av skuggan och som sagt en matt väldigt ordinär skugga.

För att vara en matt skugga  så tycker jag den känns väldigt mjuk i konsistensen, visst den är inte så krämig som en skimrig skugga kan vara. Men den är ändå mjuk och appliceringen blir jämn och fin på huden. Hörde någonstans att den ska vara lik Brulee från Mac, om det stämmer eller inte har jag ingen aning om men det käns ändå som att det är en användbar skugga.
 Med tanke på att jag betalade 20:- för den på GeKås så är det helt klart ett fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!