måndag 31 augusti 2015

HM Nail Polish Precious

Alldeles nyss så släppte HM sin nya serie med smink, nagellack osv. När jag var på HM sist så hade de bara fått upp en del av nagellacken, det slutade med att jag köpte två stycken. Det ena heter Precious och är ett lack med guldfärgade flakes. På bilden har jag två lager lack, samt under och överlack såklart. 
Jag gillar färgen och lackets egenskaper var bra, penseln var lite åt det bredare hållet men inte för bred. Lacket var inte för tjockt eller rinnigt så det var lätt att måla med. Torktiden med snabbtorkande överlack var ganska snabb. De nya lacken kostar 49 kr, eller om det var 49,90 det minns jag inte. 
Det finns väldigt många nyanser att välja på så jag ger två tummar upp för HMs nya lacker. 

Jag har förstått att deras nya ögonpennor och läpprodukter ska vara bra också så de kommer jag spana in så fort jag får chans. 
Har ni handlat något från HMs nya skönhetsserie?

HM Nail Polish Precious
Precious from HM's new beauty range. This polish is cheap and covers in two coats and is easy to apply. Just love this, so excited to try out some more things from their new beauty range. 

2 kommentarer:

  1. Jag köpte oxå det här, väntar på att användas i Helmer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste prova det, det är så snyggt :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!