torsdag 13 augusti 2015

OPI Venice Collection hösten 2015

Höstkollektionen från OPI släpps nu i mitten av Augusti och det är en ganska stor kollektion med hela 15 lack. Höstkollektionerna brukar alltid vara inspirerade av platser eller städer och i år är det Venedig som står för inspirationen. Så man har helt enkelt döpt kollektionen till Venice. Vi hittar tre lack som är limiterade, om det innebär att resten kommer hamna i det ordinarie sortimentet är oklart. Man vill ju gärna tolka det så, eller i alla fall jag gör det. Men som sagt det är inget jag fått någon information om.

OPI Venice Collection 2015
Lacken är som sagt 15 stycken och vi hittar allt från lite ljusa pasteller till mörkt blått och rött.

OPI Venice Collection 2015 Worth a Pretty Penne, Tiramisu for Two, Be There in a Prosecco, I Cannoli Wear OPI
Jag gillar verkligen dessa ljusa lack, tycker det är fräscht att ha på naglarna så dessa gillar jag verkligen.

OPI Venice Collection 2015 Gelato on My Mind, Purple Palazzo Pants, A Great Opera-Tunity, It's a Piazza Cake
Här är det de två till höger som lockar mig mest, kanske kommer jag dras till de andra två till våren men nu känns de lite väl glada, eller hur jag ska säga.

OPI Venice Collection 2015 St. Marks the Spot, Venice the Party? Baroque... But Still Shopping! 
De tre limiterade nyanserna, visst är de otroligt fina alla tre? Älsk på dom.

OPI Venice Collection 2015 O Suzi Moi, My Gondola or Yours? Gimme a Lido Kiss, Amore at the Grand Canal
Och så till de sista fyra, dessa lockar mig inte jättemycket heller just nu. Kanske sen lite längre in på hösten men inte just nu. De ska finnas ute i butik från mitten av Augusti och kostar ca 155 kr styck. 

Som ni märker så är det de limiterade nyanserna och de ljusa nyanserna som lockar mig mest i kollektionen. Har ni spanat in några som ni planerar på att köpa eller har som favoriter från kollektionen? 

Bottle pictures of the Venice collection for fall this year from OPI. Love the collection but the polishes that I like the most are the three limited edition colors and the lighter nudes. The lighter nudes feels so fresh I think, and the limited edition ones are just so pretty. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!