lördag 1 augusti 2015

Make up store Nya high-tech lighter

I samband med att Make up store förnyar sina förpackningar så ändrar de formulan på vissa av deras produkter. Deras high tech lighter får både ny förpackning och ny formula. Förut kom den ju i en rund burk och var ganska kladdig, använde man den som bas för ögonskugga så fäste verkligen skuggorna men jag tyckte den var ganska svår att använda till något annat än som primer för ögonskuggor. 
De nya förpackningarna ser likadana ut som de till de nya ögonskuggorna, en svart fyrkantig dosa med ett genomskinligt plastlock och man öppnar med en liten knapp. 

Make up store High tech lighter Nova Astro Orion


Make up store High tech lighter Astro

Make up store High tech lighter Nova

Make up store High tech lighter Orion

Make up store High tech lighter Swatch Nova Astro Orion

Ovan ser ni tre av de nya high tech lighterna swatchade på bar hud. De är inte alls lika klistriga som de var innan. De glider på huden väldigt lätt och känns väldigt lätta på huden. Nu kan man enkelt använda dom som en highlighter på till exempel kindbenen eller under ögonbrynet. Jag gillar verkligen dom här mycket bättre än de gamla. Så roligt när de gör om något och det blir så himla mycket bättre än vad det var. Hur det är med nyanserna vet jag inte, jag tror att de jag har här är gamla nyanser där endast formulan är omgjord. Om det finns helt nya nyanser vet jag faktiskt inte. Men gillade ni inte de gamla så är det absolut värt att kika på de här nya för de är väldigt mycket bättre. 

Really love the new formulation and new packaging on the Make up store high tech lighters. So much easier to use and doesn't feel sticky like the old ones. Super positive about these new ones. Although I think that at least the three colors that I have are old colors with new formula. If there are any brand new colors as well I don't know. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!