lördag 15 augusti 2015

Semester

I år blev det så att min semester föll väldigt sent, börjar vecka 33. Tyvärr var jag dessutom tvungen att tacka nej till att åka till Palma med Daisy Beauty, jag hade så gärna velat följa med. Men istället väntar två veckor i Kalifornien för mig så jag är verkligen inte bitter. 
Så just nu har jag varit två dagar i San Fransisco och är på väg ner mot Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon. Ända sedan jag var liten har jag velat åka till USA och nu händer det, så det känns stort, att ha möjlighet att åka. 

Nedan ser ni vad jag packat med mig i make up väg, har försökt att packa så lite som det bara går samtidigt som jag inte vill känna att jag saknar något. Necessären jag har med mig är den ni ser på bilden och den kommer från CicaMed och finns fortfarande att köpa på Lyko.se. Man får verkligen plats med mycket smink i den, i alla fall mycket mer än vad det ser ut. Jag brukar alltid ha med mig den när jag reser. Dock så får inte min nya tube för borstar plats i den. 

Jag tycker det är ganska svårt att hitta bra necessärer, är det bara jag som har det problemet? Vad brukar ni köra på för necessär när ni reser?

Travel Essentials

Recently started my vacation for this year, a bit late though but that's fine. I will spend two weeks in California, first time ever that I visit the US so I'm super excited. On the picture you can see what I pack with me make up-wise. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!