onsdag 5 augusti 2015

IsaDora Eyeshadow quartet Pearls

Som ni säkert redan vet så har ju IsaDora gjort om formulan på sina ögonskugge kvartetter. Den här heter Pearls och vad jag vet så har den här funnits innan. Den har fyra ögonskuggor, alla fyra innehåller skimmer och är mjuka och glider på huden jämnt och fint.

IsaDora Eye shadow Palette Pearls
Det finns en vit skugga med skimmer, en ljust guldfärgad skugga, en ljus taupefärgad och till sist en rödbrun skugga. Som ni ser så är alla skimriga, jag skulle vilja säga att de har en frost finish. Väldigt jämna i pigmentering, jag tycker inte att någon av skuggorna presterar sämre än någon annan i paletten. Sånt är kul tycker jag, när alla skuggorna har samma kvalitet. Av erfarenhet så vet jag att det kan variera i kvalitet inom ett och samma märke och även i paletter.

IsaDora Eye Shadow Palette Pearls

IsaDora Eye Shadow palette Pearls Swatch
Ovan ser ni skuggorna swatchade på bar hud. Visst är de fina? Det är ju ingen palette man klarar sig på enbart, på resa eller liknande, men den är fin och väldigt användbar om man jobbar med lite andra skuggor också.

Swatching Pearls eye shadow palette from IsaDora. Really nice quality on the shadows and I like the colors. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!